Краматорська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №8 Краматорської
міської ради Донецької області

«Секрети успішного навчання»

Автор матеріалу Ніколаічева Ольга Сергіївна • Розміщено адміністратором 23 січня 2017


1. Вчися, навчаючи.
  • Щоб щось добре засвоїти самому, можна (і потрібно!) навчити цьому іншого.
  • Вибери людину (свого друга, подругу чи просто однокласника, брата чи сестру), якому ти будеш допомагати у навчанні. Звичайно, ця людина повинна погодитися прийняти твою допомогу (ти повинен переконатися в тому, що йому дійсно це потрібно).
  • Передавати секрети успіху в навчанні можна і дорослому: мамі, татові, бабусі, дідусеві.
  • Тільки не перевантажуй інформацією свого слухача, пропонуй її «маленькими порціями».

2. Секрети успіху на уроці.

Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.

3. Запам’ятай важливе!
  • Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.
  • Не відволікатися, зосередитися на завданні.
  • Не вигукувати з місця, піднімати руку.
  • Не жувати на уроці.
  • Не базікати з сусідом по парті.
  • Не списувати.
  • Готувати свою відповідь.
  • Дотримуватися правил етикету.
  • Сидіти рівно.
  • Вимикати мобільні телефони.
  • «Переробляти» інформацію.

Як готувати домашні завдання

Автор матеріалу Ніколаічева Ольга Сергіївна • Розміщено адміністратором 23 січня 2017

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
6. Між уроками роби перерви.
7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів (ключові слова - найважливіші в кожному абзаці).
9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал.
11. Складай план усної відповіді.
12. Перевіряй себе.

 

Cамостійна психологічна підготовка до іспитів

Автор матеріалу Ніколаічева Ольга Сергіївна • Розміщено адміністратором 23 січня 2017

1. Залежно від психологічного типу учня «жайворонок», «сова», максимально використовуйте вранішній або вечірній час.
2. Обов’язково  налаштовуйтесь на позитивний результат.
3. Частіше посміхайтесь.
4. Опануйте способи розслаблення м’язів для створення оптимальних умов під час відношення біологічного потенціалу організму.
5. Використовуйте вправи  релаксації для зняття тривоги, та стресу.
6. Частіше створюйте уявну модель свого вдалого складання іспиту.
7. Будьте впевнені у своїх силах. Підвищуйте свою самооцінку.
8. Скажіть собі: «Я це зроблю!» Установка на успіх притягує до себе увагу.

 

Алгоритм професійного самовизначення

Автор матеріалу Ніколаічева Ольга Сергіївна • Розміщено адміністратором 23 січня 2017

1. Визначити кілька професій, які подобаються, до яких є потяг.
2. Шукати якнайбільше інформації про ці професії, знайомитися з людьми, які їх представляють.
3. Вислухати думки батьків, учителів, друзів, проаналізувати їх.
4. Скласти список суттєвих можливостей професії (наприклад, можливість спілкування з багатьма людьми, поїздки за кордон, висока платня тощо) і проаналізувати їх відносно своєї мети, очікувань, мрій.
5. Визначити фізичні та психологічні риси, необхідні для кожної з професій.
6. Звернутися до психолога з проханням визначити (дослідити) інтереси, здібності, темперамент, особливості пам'яті, уяви тощо.
7. Прислухатися до своїх відчуттів, інтуїції.
8.«Приміряти» кожну з професій.
9. Порівняти, зважити всі «плюси» і «мінуси».
10. Зробити вибір.
11. Упевнено йти до мети.

Основні помилки у виборі професії

1. Поділ на «престижні і непристижні».
2. Вибір під чиїмось впливом.
3. Неправильне уявлення про характер праці у певній трудовій діяльності.
4. Вибір під впливом певних обставин.
5. Думки про легке життя.

 

Розклад дзвінків

1 класів
1 урок
8-00 – 9-35
2 урок
8-50 – 9-25
динамічна година
3 урок
10-20 – 10-55
4 урок
11-10 – 11-45
2-11 класів
1 модуль
8-00 – 8-30 - 5'
8-35 – 9-05 - 5'
9-10 – 9-40 - 20'
2 модуль
10-00 – 10-30 - 10'
10-40 – 11-10 - 5'
11-15 – 11-45 - 20'
3 модуль
12-05 – 12-35 - 5'
12-40 – 13-10 - 5'
13-15 – 13-45 - 10'
7 урок
13-55 – 14-40

Дистанційне навчання

Платформа дистанційної освіти E-school для забезпечення рівного доступу учнів з непідконтрольних територій і дітей з особливими потребами до якісної основної або додаткової освіти на дистанційній основі та можливості отримання відповідного документу про освіту державного зразка.

Контакти

84331 
Донецька область 
м.Краматорськ 
вул.Двірцева, б.57а 

тел. (06264) 7-25-28 - приймальня 
           7-42-83 - заступники директора 

e-mail: sch_8@ukr.net

для учнів, які навчаються дистанційно
e-mail: distsch8@gmail.com

для учнів, які навчаються екстерном
e-mail: eksternatzosh8@gmail.com

сайт: www.kramsch8.ho.ua