Краматорська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №8 Краматорської
міської ради Донецької області

Оголошення  

Автор матеріалу Ковальова Олена В'ячеславівна   •  Розміщено адміністратором 1 квітня 2017

БАТЬКІВ і фахівців запрошують на безкоштовний вебінар «Генетики та психологи про аутизм»
5 квітня о 16.00
.

На вебінарі будуть розглянуті наступні питання:
1. Маршрут дитини з аутизмом: з чого починати і куди рухатися далі (Трушик Оксана Володимирівна).
2. Допомога генетиків і їх роль в житті дитини з аутизмом. Відповіді на запитання батьків (Гречаніна Юлія Борисівна).

Спікери вебінару: Трушик Оксана Володимирівна, президент правління Харківської громадської організації «Аутізм.Альтернатіва», засновник, директор, психолог Спеціалізованого центру для дітей з особливостями розвитку «Ладо» м. Харків; Гречаніна Юлія Борисівна, директор ХСМГЦ, Доцент кафедри медичної генетики ХНМУ, Доктор медичних наук, Лауреат Державної Премії в галузі науки і техніки Президента України для молодих вчених.

Реєстрація за посиланням https://goo.gl/forms/QzVHy9NnXJOoQ4663.


28-29 квітня у Києві буде проходити Друга міжнародна конференція по аутизму «Відкриваючи Двері». Конференц-зал готелю «Братислава» Київ, ст.м. Дарниця, вул. Андрія Малишка, 1. Відвідування безкоштовне.

Всі, хто не зможе приєднатися до конференції в Києві, зможуть підключитися до прямої трансляції конференції на каналі Українського Інтернет Телебачення http://www.ukrlife.tv.

Реєстрація на відвідування конференції буде відкрита 2-ого квітня на сайті конференції http://www.autismconf.in.ua.

«Відкриваючи Двері» - перша в Україні міжнародна конференція з аутизму за участю іноземних фахівців по роботі з дітьми з аутизмом. Проводиться вже вдруге. мета конференції: надання інформації про провідні сучасні методики і підходи до корекції і навчання дітей з аутизмом. Досвід практиків з найбільш прогресивних країн в сфері роботи з людьми з аутизмом - США і Ізраїлю. 

 

Засідання Батьківського клубу з питань інклюзивного навчання  

Автор матеріалу Білай Оксана Сергіївна   •  Розміщено адміністратором 14 березня 2017

10 березня в ЗОШ №8 відбулося перше засідання Батьківського клубу, який проводили фахівці з інклюзивного навчання та громадська організація батьків «Крок до майбутнього». На засіданні клубу обговорювалися питання щодо соціалізації дітей у шкільному житті.

Семінар по аутизму в Краматорську

Автори матеріалу Фонд «Дитина з майбутнім», Ковальова О.В.  •  Розміщено адмін. 2 лютого 2017

В рамках візиту в Краматорськ Консул провідної європейської асоціації «Аутизм Європа» Інна Сергієнко відвідала школу №8 з інклюзивною освітою. Після невеликої екскурсії обговорили законодавчу базу щодо впровадження інклюзії, чого не вистачає для успішної роботи інклюзії, як домогтися гідної оплати праці фахівців, як забезпечити появу асистентів вчителів і асистентів учнів в звичайних школах.

На семінар в Краматорську 26.01.2017 р. зібралося 180 учасників - це і батьки дітей-аутистів, і медики, і педагоги-дефектологи, психологи, і логопеди, і студенти Донецького медуніверситету та Слов'янського педагогічного університету.

Тема - важка, хвора для батьків, і тому практично закрита для суспільства. Більш того, величезний інтерес до цього семінару з боку медиків, в тому числі студентів, свідчить і про наявність проблеми, і про гостру недостачу в її інформаційному висвітленні навіть для фахівців.

Основні питання, які розглядалися на семінарі - чим люди з аутизмом відрізняються від звичайних, як вчасно встановити ознаки аутизму у дитини, як реагувати на цю проблему і як допомагати адаптуватися таким дітям до навколишнього світу? «Коли ми будемо розуміти, що відбувається з аутистами, ми зможемо правильно реагувати на їхні дії, розуміти і вибудовувати корекційну роботу з ними, - вважає консул «Аутизм Європа» Інна Сергієнко. - Багато людей бояться аутистів саме тому, що не знають, чого від них очікувати».

Ось цього - що робити і як не боятися - і вчилися на семінарі в Краматорську.

 

Впровадженням інклюзивної освіти в ЗОШ №8

Автор матеріалу Калініна Вікторія Павлівна   •   Розміщено адміністратором 2 лютого 2017

Ідеї інклюзивної освіти та її впровадження в Донецький області  сьогодні є ще малознайомими. Однак процес інклюзії в освіті - залучення дітей із особливими потребами та обмеженими можливостями за станом здоров'я до умов загальноосвітніх навчальних закладів - існував в українському суспільстві завжди.

У багатьох містах України інклюзивна освіта активно впроваджується вже протягом кількох років, функціонує близько чотирьохсот загальноосвітніх шкіл, у яких діти з особливими потребами навчаються в звичайному шкільному колективі;  працює близько 40 навчально-реабілітаційних центрів, відкриваються спеціальні групи в дошкільних закладах загального типу.

Із 2016 року педагогічний колектив  ЗОШ №8 розпочав роботу над впровадженням інклюзивної освіти з метою надати рівний доступ до якісної освіти та навчання дітям з особливими освітніми потребами. Адміністрація  та вчителі пройшли курси підвищення кваліфікації, брали участь у вебінарах, семінарах, конференціях, тренінгах щодо інклюзивної освіти в загальноосвітньому закладі. Дирекор школи Калініна Вікторія Павлівна пройшла стажування за програмою  «Стратегічне планування інклюзії» проекту «Навчальні програми професійного зростання»  уряду Великої Британії  та стала учасником програми уряду США «Забезпечення можливостей і повної участі людей з обмеженими можливостями» . Відвідала штат Вашингтон, Айова та Денвер. У Вашингтоні вивчала  юридичний досвід американських колег у сфері законодавчого забезпечення захисту прав людей з інвалідністю та реалізації ними права на освіту , ознайомилися з досвідом роботи вчителів початкової школи , які працюють в інклюзивних класах( нозологія аутизм) та університет Айови, у якому створені умови  для студентів і викладачів з особливими потребами (універсальний дизайн).

Надзвичайно важливо створити для дітей з особливими потребами умови, у яких вони могли б повноцінно розвиватися, спілкуватися з однолітками, відчувати себе на рівних з іншими. Такі діти включаються в загальноосвітні школи, оточення, спільноти. До них ставляться як до рівних і як таких, які заслуговують на повагу та сприйняття їх такими, якими вони є. Це те право, яким усі ми користуємось як члени суспільства.

Люди з особливими потребами: із вадами зору чи слуху, із ДЦП, обмеженими можливостями в русі тощо - сьогодні в Україні фактично ізольовані. Для них не створені умови ні для проїзду в транспорті, ні для нормальної доступності наших вулиць, магазинів, лікарень, парків, туалетів.

Педагогічний колектив школи готовий  до роботи в інклюзивних класах. Для цього потрібно створити умови:

  • доступність будівель і приміщень;
  • наявність відповідних педагогічних кадрів;
  • психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами;
  • використання адекватних форм і методів навчально-виховної роботи;
  • корекційно-розвиткове спрямування навчально-виховного процесу;
  • співпраця з батьками (особами, які їх замінюють).

І головне, те, що не зможе зробити сама школа, - це архітектурна доступність. Ключ  до  архітектурної доступності  полягає  в  розумінні  проблем  людей  з  обмеженими можливостями , залежить від того,  як  ви  збираєтеся  їх  вирішити,  враховуючи  різні  можливості  таких  людей.  Якщо  спробувати  інтерпретувати архітектурну доступність як щось таке, що можна «прикрутити» після завершення процесу  будівництва,  то  ви  отримаєте  дещо  неприйнятне.  Такі  рішення  не  будуть  працювати  і  до того ж будуть виглядати жахливо. Наприклад,  дешеві,  потворні  «пандуси»  –  так  звана  «швелерна  доступність» . У Полтаві, Львові,  Черкасах активісти національної Асамблеї  інвалідів України перевірили на наявність пандусів 112 загальноосвітніх навчальних закладах. На жаль, лише 12 із них виявилися доступними для людини на візку. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної практики проектування, будівництва та експлуатації житлових та громадських будинків і споруд вважається доцільною така пріоритетність критеріїв організації безбар’єрного архітектурного середовища:

  • фізична доступність;
  • безпека;
  • інформативність;
  • зручність.

На жаль, ці критерії в школах та інших громадських  приміщеннях не виконуються.

На одній зі стін давнього монастиря в Англії був напис: «Бачення без завдань залишається лише мрією. Завдання без бачення - важка, нудна праця. Бачення та завдання - це надія світу». Можна розпочати з ваших мрій. Але потім настає час переходу від етапу мрій до втілення ваших намірів у дію. Якщо ви одразу чітко накреслите конкретні кроки, на яких треба зосередитися, у вас більше шансів на успіх.

 

 

Розклад дзвінків

1 класів
1 урок
8-00 – 9-35
2 урок
8-50 – 9-25
динамічна година
3 урок
10-20 – 10-55
4 урок
11-10 – 11-45
2-11 класів
1 модуль
8-00 – 8-30 - 5'
8-35 – 9-05 - 5'
9-10 – 9-40 - 20'
2 модуль
10-00 – 10-30 - 10'
10-40 – 11-10 - 5'
11-15 – 11-45 - 20'
3 модуль
12-05 – 12-35 - 5'
12-40 – 13-10 - 5'
13-15 – 13-45 - 10'
7 урок
13-55 – 14-40

Дистанційне навчання

Платформа дистанційної освіти E-school для забезпечення рівного доступу учнів з непідконтрольних територій і дітей з особливими потребами до якісної основної або додаткової освіти на дистанційній основі та можливості отримання відповідного документу про освіту державного зразка

Контакти

84331 
Донецька область 
м.Краматорськ 
вул.Двірцева, б.57а 

тел. (06264) 7-25-28 - приймальня 
           7-42-83 - заступники директора 

e-mail: sch_8@ukr.net

для учнів, які навчаються дистанційно
e-mail: distsch8@gmail.com

для учнів, які навчаються екстерном
e-mail: eksternatzosh8@gmail.com

сайт: www.kramsch8.ho.ua