Краматорська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №8 Краматорської
міської ради Донецької області

Формат сюжетно-рольових ігор для підготовки дітей до школи

Джерело Learning.ua •   Розміщено адміністратором 14 березня 2017

Який саме вигляд мають такі ігри, про що конкретно має в них йти? Як зрозуміло з назви, сюжетно-рольова гра базується на використанні певного сюжету персонажами, яких грають учасники, в даному випадку діти та їхні батьки. Умови гри, яка пропонується як спосіб підготовки до школи, наступні:

  • Дитина приймає на себе роль дорослого, наприклад, вчителя або директора школи.
  • Замість тих чи інших предметів використовуються іграшки. Наприклад, ляльки або мʼякі звірі будуть «грати» інших учнів у класі. Це не тільки зробить гру цікавішою, а й зробить виконання її умов веселим. Важливо, щоб ця гра залишалась саме грою, а не завданням. Тільки тоді буде реальний ефект.
  • Ігровими залишаються й дії дитини, яка, тим не менш, копіює певну модель поведінки, яку вважає правильною для свого персонажа.

Сценарії гри можуть бути зовсім різними. Наприклад, батьки можуть грати роль учнів, які не вивчили урок. Або сюжет може приймати казкові та фантастичні елементи. Скажімо, тато гратиме роль динозавра, якого син чи донька у ролі вчителів біології привели до класу. Фантазію тут треба відпустити і дати можливість дитині виразити себе у грі.

Беззаперечна користь такого способу підготовки дитини до школи полягає у тому, що малюк буде дійсно зацікавлений у тих образах та персонажах, які буде відігравати. А це значно посилить його цікавість до школи загалом. Разом з тим, батьки зможуть, аналізуючи поведінку дитини у ролі вчителя, зрозуміти, наскільки правильно малюк взагалі розуміє роль вчителя, чи зможе дитина підтримувати гарні стосунки у колективі, чи зможе концентруватися на тому чи іншому аспекті навчальних матеріалів. Але не менш важливим є те, що така гра є ще одним способом провести разом час батькам і дітям, які завдяки ній дійсно відчують підтримку батьків та їхню участь у такому хвилюючому моменті як початок шкільного життя.

Варто зазначити, що дитячі психологи рекомендують саме ті сценарії, в яких дитина відіграє роль дорослого, тобто вчителя чи директора. Але потім, якщо у малюка буде бажання, варто і обіграти його роль учня. Це посилить цікавість дитини до навчального процесу.

 

Як можна навчити дитину спостерігати за своєю поведінкою

Автор матеріалу Аутизм партнерство Hong Kong  •   Розміщено адміністратором 21 лютого 2017

 

Презентація «Особливості сприйняття світу дитиною з аутизмом»

Автор матеріалу Консул «Аутизм Європа» Сергієнко Інна  •   Розміщено адміністратором 2 лютого 2017

 

Розклад дзвінків

1 класів
1 урок
8-00 – 9-35
2 урок
8-50 – 9-25
динамічна година
3 урок
10-20 – 10-55
4 урок
11-10 – 11-45
2-11 класів
1 модуль
8-00 – 8-30 - 5'
8-35 – 9-05 - 5'
9-10 – 9-40 - 20'
2 модуль
10-00 – 10-30 - 10'
10-40 – 11-10 - 5'
11-15 – 11-45 - 20'
3 модуль
12-05 – 12-35 - 5'
12-40 – 13-10 - 5'
13-15 – 13-45 - 10'
7 урок
13-55 – 14-40

Дистанційне навчання

Платформа дистанційної освіти E-school для забезпечення рівного доступу учнів з непідконтрольних територій і дітей з особливими потребами до якісної основної або додаткової освіти на дистанційній основі та можливості отримання відповідного документу про освіту державного зразка

Контакти

84331 
Донецька область 
м.Краматорськ 
вул.Двірцева, б.57а 

тел. (06264) 7-25-28 - приймальня 
           7-42-83 - заступники директора 

e-mail: sch_8@ukr.net

для учнів, які навчаються дистанційно
e-mail: distsch8@gmail.com

для учнів, які навчаються екстерном
e-mail: eksternatzosh8@gmail.com

сайт: www.kramsch8.ho.ua